Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej nr 61 im. Komisji Edukacji Narodowej (SP nr 61)
Szkoła Podstawowa nr 61 im. Komisji Edukacji Narodowej (SP nr 61) zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej nr 61 im. Komisji Edukacji Narodowej (SP nr 61).
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Brak tekstu alternatywnego do części grafik
- Niektóre teksty na stronie maja niewłaściwy współczynnik kontrastu
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Piotr Jankowski.
- E-mail: sp61poznan@wp.pl
- Telefon: 61 8 726 135
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 61 w Poznaniu
- Adres: ul. Szczepankowo 72a, 61-306 Poznań
- E-mail: sp61poznan@wp.pl
- Telefon: 61 8 726 135
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Przed wejściem do budynku nie znajdują się schody. Budynek jest piętrowy i jest zastosowana platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych. Przed szkołą nie znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku nie można wejść z psem przewodnikiem. Na miejscu nie możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego. W budynku nie zastosowano żadnych dodatkowych udogodnień dla osób niewidomych i niesłyszących.